FAQ

Meest gestelde vragen

Heeft u een vraag, kijk dan eens naar de meest gestelde vragen hieronder. Wie weet vindt u hier het antwoord al.

 

Allergenen:                                                                                                                                                                                             

We hebben geen aparte kaart voor de gasten met allergenen. Wel kunt u zien welke allergenen een bepaald gerecht bevat. Dit kunt u vinden op onze website bij de afdeling menu, allergenenlijst.

 

Annuleren:

Wilt u ons bellen als  de annulering voor dezelfde dag is? (na 13.00 uur).  Indien u zelf online de reservering heeft gemaakt, krijgt u via uw email een bevestiging. Via deze email kunt u een link vinden, om de reservering te annuleren. (dat kan 30 uur voor de reserveringstijd). Als u telefonisch of via info@restaurantchardonnay.nl uw reservering heeft doorgegeven, dan kunt u ons emailen of bellen om te annuleren.

 

Arrangementen/all-in

Vanaf 12 personen is het mogelijk om drank af te kopen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de arrangementen pagina.

 

Betalen:

U kunt met contant, pin of sommige credit cards (visa en mastercards) betalen. Onze voorkeur gaat uit naar pinnen svp. Graag aan de ober aan tafel om rekening vragen. Om fouten en wachtrijen te voorkomen, is apart betalen niet mogelijk.

 

Bevestiging: 

Als u online reserveert, ontvangt u zsm een bevestiging van ons. Tip: kijk ook even in uw spam. Indien u daar geen bevestiging heeft, neem dan contact met ons op, via email info@restaurantchardonnay.nl. Echt dringend? Bel dan 033 303 7335 (na 13.00 uur).

 

Buffet:

Nee, wij hebben gaan buffetten. Wel is er na afloop een dessertbuffet.  Uiteraard kunt u bij ons verschillende dingen vieren. Echter houden wij ons vast aan ons eigen concept: geheel geserveerd zo wel dranken, als de gerechten, op onze dessertbuffet na.

 

Cadeaubonnen:

Ja, zeker. Iedere dag vanaf 13:00 uur kunt u in ons restaurant cadeaukaarten halen. U kunt hiervan zelf de prijs bepalen. Per kadobon is minimaal €15 en maximaal €100.00. Wilt u iemand meer schenken, dan kan dat op meerdere kadobonnen. Kunt u echt niet komen om de kadobon zelf op te halen? Stuurt u ons dan een email naar info@restaurantchardonnay.nl met uw verzoek, uw adres, telefoonnummer en het bedrag. Dan zullen we contact met u opnemen.

 

Drank:

Nee, bij ons concept zit niet standaard drank inbegrepen. Vanaf 12 personen bieden wij u wel de mogelijkheid om een drankarrangement af te nemen.

 

Grote gezelschappen?

Ja, Restaurant Chardonnay is zeer geschikt voor kleine intieme dinertjes van 2  tot zeer grote gezelschappen van paar honderd gasten. Familiefeestjes, verjaardagen, bruiloften en bedrijfsuitjes zijn zeer welkom. Soms kunnen we een gepaste ruimte voor u maken. En grote gezelschappen vanaf 12 personen (zie voorwaarden onze website), kunt u zelfs all-in kiezen. Of u kunt een korting krijgen op de totale uitgave, als u lossen dranken kiest.

 

Honden: 

Neen, helaas niet welkom, m.u.v. hulphonden.

 

Jarigen/jubilea:

Wanneer dit bij de reservering wordt aangegeven zorgen wij dat dit even onder de aandacht gebracht wordt. Proost en al vast proficiat.

 

Kids:

Nee, er zijn geen faciliteiten voor de kinderen. Wel kunnen baby’s worden verschoond bij de minder-validen-toilet. En we hebben voldoende kinderstoelen. Behalve om te toiletteren en dessert op te halen, dienen alle kinderen zoveel mogelijk op hun eigen zitplaatsen te blijven. Het is echt niet toegestaan, o.a. uit veiligheidsredenen, te gaan rennen of voor de robots te gaan staan!

 

Klachten: 

Ook wij zijn zeker niet perfect! En we staan graag open voor ideeën en suggesties. Klachten zijn ook welkom, anders kunnen we ons niet verbeteren om u nog beter van diensten en services te zijn. Email ons en we zullen zeker gehoor aan geven.

 

Korting: 

Van 15 p (12 jaar en ouder) krijgt u een groepskorting van ons. Voorwaarden: geen feestdagen en  u kiest voor losse dranken.

 

Lunch:

Wij zijn niet geopend voor de lunch, maar wel elke dag vanaf 17.30 uur open voor diners.

 

Minder validen:

Ja, ons hele restaurant kunt u met een rolstoel betreden. En uiteraard hebben we een minder- validen- toilet. Graag bij de reservering aangeven s.v.p. als u b.v. met een rolstoel komt. Dan maken we een gepaste gemakkelijke plek voor u.

 

Openingstijden:

Zie ook homepage onze openingstijden:  Diner begint alle dagen vanaf 17.30 uur. Voor kadobonnen kunt u elke dag vanaf 13.00 uur bij ons terecht. Is de deur toch nog niet open, bel ons dan 033 303 7335 en druk op optie 1.

 

Op rekening:  

Kosten zijn €10.00 per rekening. Alleen bedrijven mogen op rekening dineren en u moet aan de volgende voorwaarden voldoen: 1) de aanvraag moet vooraf gebeuren. 2) wij geven u schriftelijk toestemming, of sommige gevallen keuren we dat af, omdat uw bedrijf te ver zit.  3) u dient in de meeste gevallen een formulier in te vullen, welke u van ons per email krijgt  en vermeldt vooral duidelijk e.v.t. kostenplaats. 4) iemand moet de nota aftekenen. 5) betaling geschiedt binnen 14 dagen of korter.

 

Reserveren:

Reserveren kunt u het gemakkelijkst doen via de link op onze website “Reserveren”.  Mocht u daar niet uit komen, stuurt u ons een email naar info@restaurantchardonnay.nl.  Mocht het dan nog niet lukken of de reservering/annulering is voor binnen paar uurtjes, dan kunt u ons vanaf 13.00 uur ook bellen: 033 303 7335 en drukt u op optie 1.

 

VVV-kadobon:

Nee, behalve onze eigen kadobonnen, accepteren we geen andere dinerbonnen, zoals nationaal dinerchecks, v.v.v.-bonnen  enz. Wel kunt u altijd bij ons pinnen of contant betalen.

 

Terras:

Ja, we hebben een terras. Alleen als het weer ideaal is, kunnen  we onze terras openen. U kunt uw wens voor de terras altijd aangeven en we doen ons best.

 

Robots:

Er rijden robots rond in onze zaak, om gerechten weg te brengen en borden op te halen. Hierdoor hebben de medewerkers nog meer tijd en aandacht voor u als gast. De gerechten en dranken worden altijd door onze collega’s aan tafel geserveerd.

 

Vegetarisch/Veganistisch: 

We hebben een beperkte aantal vegetarische gerechten. Op deze vegetarische gerechten na, hebben we helaas GEEN veganistische gerechten.

 

Vacature: 

We zijn altijd op zoek naar goede collega’s. Heb je interesse om bij ons te komen werken, email dan geheel vrijblijvend je  cv met een recente pasfoto en een korte motivatiebrief naar info@restaurantchardonnay.nl. Momenteel zoeken we nog 1 zelfstandig werkend kok.

 

Niet gevonden wat u zocht? Of heeft u suggesties voor ons?  Neem dan contact met ons op via info@restaurantchardonnay.nl 

 

 

 

 

 

 

 

Warning: Undefined array key "cookiepolicy" in /customers/e/a/a/restaurantchardonnay.nl/httpd.www/wp-content/themes/Chardonnary/footer.php on line 65
Reserveringsvoorwaarden

Reserveringsvoorwaarden bij Chardonnay

  • Reservering is pas definitief na een bevestiging van Chardonnay.
  • Heeft u binnen 24 uur geen bevestiging ontvangen? Bel dan naar: 033 303 7335 (vanaf 13:30  uur bereikbaar) om teleurstellingen te voorkomen; als u ons belt, svp gehele verhaal van de boodschap afluisteren, dan kunt u evt een medewerker spreken.
  • Wilt u wijzigingen in het gereserveerde personen alstublieft minimaal 24uur van tevoren doorgeven? Bij minder dan 24uur voor het gereserveerde tijdstip zijn wij genoodzaakt 50% van de reserveringswaarde in rekening te brengen.
  • Restaurant Chardonnay  behoudt  zijn recht, om reservering kosteloos te annuleren.